Condiţii de cumpărare

Condiţii de cumpărare

Alegerea produsului

Cumpărătorul are posibilitatea să aleagă şi să comande produsele magazinului. Cumpărătorul poate vizualiza detaliile produsului ales, făcând click pe acesta. Dacă doreşte să cumpere, trebuie să pună produsul dorit într-un coş virtual, apăsând butonul „În coş". Făcând click pe  butonul „Vizualizare” al coşului va găsi produsele puse în coş în cursul cupărăturii, respective valoarea finală a facturii. Costul de trasport Vă va fi comunicat ulterior de către un operator. Aici poate fi verificată corectitudinea comenzii, cu atenţie deosebită pentru preţuri şi cantităţi, care pot fi modificate, corectate după dorinţă. Coşul calculează automat totalul comenzii.

Lansarea comenzii

Dacă se consideră corecte cantităţile produselor din coş, s-a verificat totalul şi aţi decis să cumpăraţi produsele respective, atunci doar faceţi click pe butonul "Casierie". După care aveţi posibilitatea de a vă autentifica, de vă înregistra ca şi client nou, sau de a cumpăra fără a Vă înregistra.
Dacă aţi mai cumpărat în magazinul nostru, atunci vă rugăm să introduceţi adresa de e-mail şi parola specificate la înregistrare. Dacă doriţi să vă înregistraţi ca şi client nou, atunci vă rugăm să vă introduceţi datele personale necesare pentru cumpărare, care vor fi salvate în sistem şi cu următoarea ocazie doar vă autentificaţi. Dacă doriţi să cumăpăraţi fără să vă înregistraţi, trebuie să specificaţi adresa de facturare şi de livrare.
La pasul următor alegeţi modalitatea de livrare (preluare personală sau livrare prin curier), respectiv modul de plată (ramburs,  transfer bancar, sau numerar). Dacă sunteţi de accord cu conţinutul comenzii, atunci faceţi click pe butonul „Comandă”.

Preţuri

Preţurile sunt valabile în momentul comenzii, fiind afişate lângă produsele magazinului nostru. Preţurile afişate sunt preţuri nete, NU conţin TVA, nici taxa de transport. În situaţia în care  apar erori sau nereguli la produse sau preţuri, ne menţinem dreptul la corectarea acestora. În astfel de situaţii, după evaluarea, respectiv corectarea erorii, cumpărătorul este informat despre modificări. Cumpărătorul are posibilitatea să-şi confirme încă odată comanda, sau oricare dintre părţi pot renunţa la aceasta.

Prelucrarea comenzii
Prelucrarea comenzii se face în 24 ore.

Posibilitatea corectării erorilor datelor de intrare

Corectarea datelor de intrare se poate face înainte de finalizarea comenzii prin apăsarea butonului „Comandă”.

Confirmare
În urma lansării comenzii veţi primi un e-mail automat despre primirea comenzii şi (ulterior) veți fi contactați telefonic de către un operator.

Condiţii de plată
În magazinul nostru aveţi posibilitatea de a plăti prin transfer bancar (pe baza unei facturi proforme) sau prin plată directă în cazul rambursului. În acest ultim caz, veţi plăti integral valoarea facturată, inclusiv taxe de transport, celui care livrează comanda.

Transport
Transportul şi livrarea produselor comandate se face cu ajutorul firmelor de curierat.
Costurile de transport, respectiv termenul de livrare a produselor vă vor fi comunicate ulterior de către un operator.

Rezilierea transportului
Dacă magazinul online nu-şi respectă obligaţiile cotractuale pentru că produsele contractate nu îi stau la dispoziţie, respectiv nu poate furniza serviciile comandate, are obligaţia de a informa beneficiarul. Magazinul online nu înceheie contract cu minori. Cumpărătorul declară că nu este minor prin acceptarea condiţiilor comerciale.

Returnarea produsului
În termen de 10 zile, produsul poate fi returnat doar în condiţii originale, în ambalajul original, fără diferenţe cantitative şi calitative.
Costurile de returnare a mărfii vor fi suportate integral de cumpărător, datorită exercitării dreptului de renunţare. Excepție de caz sunt produsele debitate, tăiate, modificate sau personalizate conform cererii clienților.
 

Dreptul de proprietate

Vânzătorul deţine dreptul de proprietate al mărfii până la plata integrală a acesteia.

Modificarea, ştergerea comenzii

La înregistarea unei comenzi, software-ul  magazinului online va trimite o informare automată cumpărătorului despre preluarea comenzii. Această informare nu este considerată  contract încheiat între vânzător şi cumpărător! Doar semnalează înregistrarea şi transmiterea către angajatul abilitat al intenţiei de cumpărare.

În condiţia în care cumpărătorul nu primeşte această informare în 48 de ore, vor înceta obligaţiile de ofertare ale acestuia.
Vânzătorul oferă posibilitatea cumpărătorului de a-şi retrage comanda pe cale electronică până la inceperea onorării comenzii. La începerea onorării comenzii cumpărătorul este informat prin e-mail sau prin telefon despre termenul de livrare preconizat, respective despre începerea onorării, din acest moment cumpărătorul are posibilitatea  de a renunţa la comandă doar personal prin serviciul de relaţii cu clienţii, sau prin modalităţile specificate la meniul “Relaţii cu clienţii” şi “Contact”.

Comanda poate fi modificată ulterior doar în scris prin e-mail.


 

Coş cumpărături
0 articole
Showroom Cluj

Showroom / magazin

Cluj-Napoca

Calea Baciului nr. 2

click pe imagine pentru a ne localiza pe google maps
Facebook